plasticproduct

Alla inlägg under januari 2014

Av Alexandra - 30 januari 2014 12:38

Vi fick hem lite grejer lagom till Nyår som vi beställde innan jul och det var ju trevligt. Då vi väntat på att kunna skaffa en ljudanläggning.

Den var väldigt snygg och tar ingen onödig plats. Vi passade även på att beställa hem lite köks knivar, riskokare, fritös, våffeljärn och lite annat smått och gott. Carina och Anders (emmas föräldrar) fick i julklapp (lite sent) en riskokare och fritös och Anton och Sara( bror och flickvän) fick en fritös.


Och det var ju tur vi fick allt innan nyår då vi beställte lanterna samtidigt annars hade vi inte haft dom på nyår att skicka upp. (:


       

In progress.


Undra om man ska ta en kopp kaffe och en cigg, och fortsätta skissa lite på tatueringarna jag hållt på med nu i några dagar. Det är inte så lätt känner jag, det ska ju endå sitte på kroppen forever.

Men bra går det i allfall, jag är nöjd hittills. Ska börja skissa lite på Emmas också. Får bli så nu.


Tyvärr tänker jag inte lägga upp några ritningar så folk ser då vi vill ha dom för oss själv och

vill inte "riskera" att någon gör likadant eller liknande. När man gör sina egna vill man ha dom själv också.


När dom väl sitter på kroppen är det ju inte så mycket att göra åt saken men till dess.


Kanske slänger in ett inlägg senare, får se om jag har något vettigt att skriva om. Har ju inte haft det hittills men kanske delar något ointressant och värdelöst igen.


Pussen på du!


Av Alexandra - 30 januari 2014 12:12

Sådär ja, vad härligt.

Nu har man varit på möte sen tio i morse och på måndag börjar i Gallerian igen. Kom gärna förbi och håll lite sällskap.

Denna gång utvecklas det förhoppningsvis till ett vikarie jobb. Det är iallafall det som är tanken.  Längtar längtar.

Ska bli väldigt kul att få komma tillbaka, jag har ju varit på henne några gånger och det lönade sig ju verkligen.

Förhoppningsvis blir det som jag skrev ett vikarie jobb i slutändan. Yay!



Lite fler bilder från nyår.

 

Jag fixade varsin mini smörgåstårta.  Med Gravad lax och räkor för Emma och tonfisk och Kräftor för mig.

   

Lite härliga Nyårs ostar får man inte glömma!

 

Och så kastar jag in en bild på Årets julgran! (2013)


Nu har jag ju lämnat in min kamera också efter allt strul så jag hoppas den kommer tillbaka och fungerar som den ska.Tydligen får jag ju varken byta eller tillbaka pengarna. Idioter. Hatar sånt.

Har man haft en kamera i tre veckor och som buggat tre gånger på den korta tiden borde dom fan kunna ge en ny eller pengarna. Men men.


Jag hoppas den fungerar som den ska när jag fått den sen.

Annars blir jag riktigt ledsen och sur.


Btw så väntar jag och Emma på vår systemkamera nu också.

   

Bilder lånade från säljaren.


Så nu äntligen ska vi ta lite bilder på henne för musiken och annat kul.

Vi ska även testa filma med han och se om man kan göra en någelunda hyfsad musik video kanske!

Vem vet, vem vet.


Nu ska jag spela Farm hero och nörda mig.


Pussen på du!




Av Alexandra - 24 januari 2014 11:03

Sådär, nu har jag fått i mig lite kaffe och en cigg!

Ska man bara ta till sig lite ork i kroppen för att börja städa städa då..

Tror nog att jag väntar med det en liten stund till, tycker inte det är så kul att börja städa elva på morgonen.

Emma kommer ju hem från lunchen snart så kan väl börja när hon går tillbaka till jobbet.


Dessutom är det en tråkigt dag idag, jag måste till audio video för att klaga.

Har haft min kamera i ca 3 veckor den har redan laggat tre gånger.

Bilden stannar och kameran går varken att stänga av eller någonting. Blir tokig.

Men Emma och jag har ju något över oss, tror det är djävulen som driver med oss.

Man får inte vara för glad över något för då kraschar det eller går sönder eller något annat kul.


Så nu är jag en arg och ledsen tjej. Jag hoppas dom kan lösa det eller att jag får en ny.

Annars blir jag riktigt föbannad! Tre gånger på tre veckor lixom, WTF!


Jaja, jag ska väl lugna ner mig med att lägga mig och kramas lite med kissarna.

Hoppas ni andra har en bättre dag än jag just nu. Får hoppas denblir bättre sen. (:


Jag har ju i allafall hunnit ta lite bilder med den.


Lite bilder från Nyår.

 

Gjorde lite rullar till popcorn

     

Super mysigt med att skicka upp lanter

 

Två utav dom i luften

     

Anton, jag och Martin

 

Anton, jag Martin och Världens vackraste Emma

   

Pussen på er.


Av Alexandra - 24 januari 2014 10:05

Vet inte riktigt om jag tänker använda denna blogg eller bara resa den gamla.

Vi får se hur jag gör.

Vilket som så är det ca 1 & 1 ½år sedan jag blogga.

Tänkt att jag ska skriva hela tiden men en blogg utan bilder är så sjukt tråkigt!


Men men, vaknade för 45 min sen och är lite smått sugen på kaffe.

Har precis betalat in lite räkningar också, lika kul varje gång!!

Älskar känslan av att se hur pengarna på kontot sinar bort i tomma intet, yay!


Jaja, jag ska väl försöka pallra mig upp ur sängen, idag kn jag ju vara glad att jag fick sova till kvart över nio i allafall. Annars har jag den senaste tiden klivit upp runt sex med Emma och inte kunnat somna om, ofc.

Så lite sovmorgon har inte skadat..


Nej nu är det dags att gå upp, dricka kafe och sedan stor städa så man kanska kan ta en öl eller två i kväll i  ro utan att tänka på allt helvete i lägenheten.


 

Såhär fint är det utanför oss just nu!

Pussen på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Alexandra, 23år.

Förlovad och sambo

men EmmaFred.

Storuman, från Sthlm.

Älskar mina katter

Charlie och Timjan.

Båda tjejer.

Intressen:

Smink, hår, piercingar,

Tatueringar (som jag

förhoppningsvis inom

en snar framtid har

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards