plasticproduct

Alla inlägg under januari 2015

Av Alexandra - 30 januari 2015 13:24

Jaha, som vanligt har det tagit några månader mellan inläggen.

Blir väl så då jag mest sitter på instagram och snapchat.


Idag har jag varit på två möten.. Och på måndag börjar jag på folkhög.

Dags att försöka plugga upp lite ämnen och få ett betyg tänkte jag.

Det är bara tre månader till och börja med, sedan får vi se om jag fortsätter att plugga någon inriktning

eller om jag bra väljer att försöka skaffa ett jobb ist.


Testade kameran lite idag, det blev väl helt okej.

Men förstår inte varför han blir så oskarp/suddig hela tiden.

Vet inte om jag har fel inställning på något eller så..


       


Nu ska jag dricka kaffe och sedan städa lite hade jag tänkt!

Pussen :*

Presentation


Alexandra, 23år.

Förlovad och sambo

men EmmaFred.

Storuman, från Sthlm.

Älskar mina katter

Charlie och Timjan.

Båda tjejer.

Intressen:

Smink, hår, piercingar,

Tatueringar (som jag

förhoppningsvis inom

en snar framtid har

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards