plasticproduct

Alla inlägg under augusti 2014

Av Alexandra - 29 augusti 2014 07:44

Mina förra naglar..  

Och mina nuvarande, vet redan vad mina nästa ska bli om 2 veckor. (:

Jag är alltid snabb med att fundera ut mina nästa naglar.. Tråkigt bara att jag hinner ledsna på dom två veckor efter att jag fixat dom.

För med tanke på att jag då redan haft bilden i huvudet i en månad så tröttnar jag fort när dom väl är på plats..

 


Av Alexandra - 29 augusti 2014 07:18






Blev en del shopping i sommar, lite Umeå vistelser, stugor och sthlm. (:

Lite bilderjag tog från Linns Stuga i Gargnäs.

               


En hel del shopping när vi var i Umeå.  

       


More to come! Pussen på du  


Av Alexandra - 29 augusti 2014 07:12

Så klev upp 06.15 i morse och gjorde i ordning kaffe till mig och Emma innan hon skulle på jobbet.

Nu sitter jag i sängen igen och äter lite frulle, mums.

 

Idag blir det till och städa klart i hemmet, gud vad jag önskar man hade diskmaskin!

Ska små plocka lite och fixa och dona tänkte jag, senare blir det Kräftor och räkor hos Anton(emmas bror).


Tänkte lägga in lite bilder från tidigare i sommar.

Bloggar ju inte så mycket längre så mycket bilder som glöms bort, mycket shopping och annat.. Jisses.


Ska äta upp min frulle, borsta tänderna och börja med disken sen. Pussen!


Av Alexandra - 14 augusti 2014 14:24

Har ju inte lagt upp några bilder från första Umeå resan i sommar, så tänkte göra det nu på en gång!


Vi bodde på Comfort Winn, som är vårat favorit hotell, vi hade rummet på elfte våningen, som alltid!

Utsikten är fantastisk, dock hade vi velat ha hörnrum så utsikten blir rakt mot vattnet och inte mod stan.


Vi började i allafall med att ta en kaffe, och lämna väskorna i väntan på vårat rum.


Under tiden passade vi även på att shoppa lite.        

                                

Efter en snabb shopping runda drog vi och köpte lite öl och mat, sen blev det lite mer shopping! (:



             

Och ofc party at night!


Älskar utsikten på kvällen från hotellrummet <3

     

Ready to go!

   


<3

Av Alexandra - 14 augusti 2014 14:01

Som vanligt tar det ett tag mellan gångerna för mig.

Men men, det gör inget det är mest för mig själv i allafall.   



Men eftersom att det var ett ta sen sist nu, tänkte jag bara lägga in lite bilder från lite tidigare shopping i sommar.

Sen kommer vi väl närmare och närmare idag. (:


       


Ska lägga in lite bilder från umeå resan tänkte jag också!(:

Presentation


Alexandra, 23år.

Förlovad och sambo

men EmmaFred.

Storuman, från Sthlm.

Älskar mina katter

Charlie och Timjan.

Båda tjejer.

Intressen:

Smink, hår, piercingar,

Tatueringar (som jag

förhoppningsvis inom

en snar framtid har

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards